0 грн.
Зробити замовленняТипове рішення для автостоянок. Включає рішення IP-телефонії і IP-відеоспостереження на базі обладнання Cisco, Hikvision, Dahua, Grandstream, Yealink и Fanvil.
Задача - Побудувати систему IP-відеоспостереження на паркінгу з можливістю двостороннього голосового зв'язку.
Перелік вимог:
- Використовувати мережу IP для передачі голосу, відео і даних
- Організувати можливість здійснення зворотного зв'язку з IP-камерами (мікрофон, динамік)
- Скоротити витрати на розгортання систем відеоспостереження та сигналізації
Варіант 1
Розгортання системи IP-відеоспостереження без двостороннього голосового зв'язку.
Обладнання, що використовується:
IP-відеокамера - термінальні пристрої для передачі відео в мережі IP.
Варіант 2
Організація системи IP-відеоспостереження з двостороннім голосовим зв'язком
Обладнання, що використовується:
IP-ATC - є елементом, що комутує мережі VoIP. Всі виклики від термінальних пристроїв (ATA-адаптери, IP-телефони, IP-відеофони) комутуються IP-АТС.
IP-телефон - абонентські пристрої для передачі голосу в мережі VoIP.
IP-відеокамера - термінальні пристрої для передачі відео в мережі IP.
Програмне забезпечення GSurf (до 36 камер).
Переваги IP-відеоспостереження:
- можливість побудови розподіленої системи за рахунок передачі даних по IP
- забезпечення двостороннього голосового зв'язку між зонами відеоспостереження і оператором
- відсутність спеціальної кабельної мережі для підключення, камери підключаються в LAN
- можливість інтеграції додаткових систем безпеки та управління ними з єдиного центру
- висока якість зображення
- більш низька вартість проекту в порівнянні з проектами побудови аналогових систем відеоспостереження
Відгуків про цей товар ще не було.